18 Kasım 2008 Salı

Gidesim var..



Saat 00.48, sardalyayla yenen makarnanın son burgularını sindiriyorum heralde..bi de eklemeden geçemeyeceğim kurşun kalemle yazarken o çıkan sesmiş bana ilham veren...az önce biraz televizyon izledim, atv de adanalım diye bi dizi başlamış oktay kaynarca felan. sözde yunan bi kızı var vatandaşın ama ne güzellik şiir gibi hiç annesini bi adanalı..neyse..üste de bi video koydum ki yazı sarmazsa izlersiniz diye. şunu belirtmek isterim yazılarımda üç noktalarda biraz düşünmeyip devam ederseniz yazıyı mundar edersiniz...bende de tam muhafazakar faşist ismi var hatta soyisimde çok septik amınagodum halbuki ben çocuğuma güzel akımları andıran isimlerden seçeceğim mesela fransadan romantizm akımını andırdığı için ismi soko olsun ve cevap anahtarına kodlarken zorlanmasın diye başka da isim koymayacağm.yazıdan 3 noktaları çıkardığın vakitte 2 satır bişey kalıyo ha.kabul bunu arakladım.

Hiç yorum yok: