18 Kasım 2008 Salı

Bu şiiri şekil yönünden inceleyiniz.



------İşte Gidiyorum-----------

Sana doyamamanın acısı ile
Dünyaya büyük bir isyan ile
Buraları sana bırakıyorum açmamış tomurcukları
İşte gidiyorum içimde büyük bir sancı ile
Kan ile dolmuş gözlerim ile
Keder ile bürünmüş bedenim ile

İşte gidiyorum şarkımızı dinlemeden
Bakmadan duvardaki resmine
Tutmadan ellerini sarılmadan ağlamadan
İşte gidiyorum yüreğimdeki alev ile
Hasretimle boğuşarak gidiyorum
Bir karanlığa doğru,hiçliğe doğru
Aşkımı yanıma alarak
Özlemin esiri olan aşkımı
İşte gidiyorum
Seni bulamayacağım ellere
Sensiz bir hayata gidiyorum

İşte gidiyorum
Üzerimde hasretin ile
Yanarak sızlayarak gidiyorum
Hıçkırarak özlemi yudumlayarak gidiyorum
İnanamayarak gidiyorum...

alıntı:Adem Ay


Kusura bakma Adem Ay ama araya 2-3 satır +18 mısra sıkıştırsan albenisini arttıracaksın şiirin..şu sancılı günlerimde aşkı kalp gibi vücuda kan pompalayan bi organla beraber anmanın ne kadar doğru olduğunu fark etmeye başlıyorum...

Hiç yorum yok: