19 Kasım 2008 Çarşamba

O incecik çizgi..


Saat 01.11, 8 gibi yediğim pizzanın son mozarellarını sindiriyorum muhtemelen..sırf keyfi katlansın diye biten biradan sonra çay demledim ki sigarayla sevişeyim.ışığı da kapattım.
neyse..
tribünden bakınca en ala orospu çocuğu olarak gördüğümüz NKFVAS* diye haykırdığımız insanoğulları o 90 dakika dışında rakı sofrasında kadehleri tokuşturduğun belli mevzularda omuz omuza durduğun kimi zaman alayına gider yaptığın -ki bu lafın gelişi ben öyle gider yapmam içim yumuşak- kişiler..ama küçüklükten damarlarına goldenshot yemiş biri olarak eskisi kadar bıçkın değilim.
Aradığı huzuru tribünde bulanlar var bu memlekette çok normal.bende buldum 2 haftada bir sokakta yapılan o muhabbet, hiç eskimeyen, haykırırken beynini karıncalaştıran besteler...yapmazsam eksikliğini hissedeceğim nadide işlerdendir...rock fest gibi düşünmek lazım aslında festival boyunca seks,drugs,rock and roll stadta da pankart,beste, davul..vay be iyi formülize ettim olayı.mühendis olucaz sonuçta.
işte kızlarda bu pratik zekama hastalar mesela ben bi a4 kağıdını simetrik olarak 8 dan fazla katlayabiliyorum ama siz anca 8 e kadar katlayabilirsiniz.işte aramızdaki ince çizgi o.
winamp i shuffle a aldığım için çok farklı başladım ama nasıl bitirdim..bütün mevzu winampin rastgele çalmasındandır.

Dersaadetten bir foto..

Hiç yorum yok: