17 Kasım 2008 Pazartesi

Ahir Hayatımda Ben Böyle Saçmalamamıştım.




Güvenilir biri olduğunun sanılması,sırtına koyulabilecek en büyük yüklerdendir kanımca..tabii belli standartta 1 adam için.Aile baskısı ile alakalı olmasada bana yapılan sayısız kıyaktan sonra kendimi bir mortgage kurbanı gibi hissediyorum...Kaldırmıyor bu bünye!" Piç olmak güzeldir be abi!" , "Ben mizahçı adamım ayaklarım yere basmıyor benim" hastır ordan puşt (nerden öğrendiysem bu kelimeyi)keşke o kadar bedava olsa bu işler.
Ondört şubat programımı şimdiden yaptım; önce Lord of the rings serisini sonra matrix,x men derken her zamanki gibi finali güzel yapıp 12 yaşımdan beri emek harcadığım,varlığıyla övündüğüm,kötü gün dostum,yoldaşım Harun Yahya videoları tadındaki "İsmail'e Hayat Dersleri" arşivimle bitirip huzur içinde uyuycam.Ne uğraşıcam ağğbi çan çan çan.
Vikipedi'ye Tire köftesi yazınca ne çıkar bilmem ama bu kıçıkırık bloğa yazıp sörç ederseniz kuzeni bol,zevk sahibi bir zatın pişmiş kelle gibi sırıtan fotoğrafı belirebilir.işte bizde böyle paslaşıyorz arada o mail atıyo felan ben blog kasıyorum felan.
Issız adam veyahut erken boşalan adam ne dersen artık..sormuşlar buna neden bu kadar ıssızsın diye oda ne dese beğenirsin s2şmeyi çok seviyorum da ondan demiş.velhasıl kelam kendimi buldum bu adamda dali gibi hem faşist hemde sürrealist olmaya ne gerek var senin şurda yok liseden kalma yok komşu kızı yok beşik kertmesi 5-6 tane muhtelif zamanlarda kapısını çalabildiğin kız arkadaşın olsa ve romantizm aramadan gömüşüp sonra karşılıklı sigaralarınızı içseniz...Peki diyeceksiniz "insan hiç sevmez mi sadık diye" ben de diyeceğim ki bn inşaat 2.öğretimim.

3-4 ayda bir yazıyorum biliyorum çok özlüyorsunuz...

Hiç yorum yok: